semi29_ anladım bende 57 ile kalmıştım 59um bi 52 olurum o zaman bu gidişle 40lara düşmem diye düşünüyorum, kilo vermem sıkıntı değil aslında güçsüz düşmekten korkuyorum o yüzden vitamine devam ederim galiba. Zaten dedigin gibi emzirdigimiz için herşeyi yemek durumundayız alınır illa ki zamanla sende daha yeni doğum yapmış sayılırsın alırsın bence ilerleyen zamanlarda ☺️