Mercan0652 bütün vitaminleri bir anda bıraktım maalesef normalde ilaç hiç içmem o yüzden vitaminleri içmeyi hep unutuyordum sonra hepten bıraktım yok zaten güçsüz olmazsın benim yapımdan dolayı böyle dediğin gibi hem fazla kilo verdim hem de ne uyuyabiliyorum ne vitamin alıyorum yesem bile kilo da olmuyor o yüzden böyle ama bebiş büyüdükçe toparlıyosun korkma yani