gezentianne burada herkes pozitif hikayesini yazıyor o yüzden sanki hiç risk yokmuş gibi düşünülüyor. Benim ilk doğumum bütün gün suni sancının üzerine neredeyse tam açıklıkla sezaryene dönerek oldu. O zamanlar dert etmiştim baya, o yüzden ssvd araştırması yapmıştım uzun süre. Çok fazla olumsuz örnek okudum, rahmi yırtılıp alınan, bebeği ölen kendisi ölümden dönen vs. Açıkçası ne gerek var diye düşünüyorum.
Bir gün boyunca saatlerce sancı çekip, bir sürü kesi ve dikiş ile doğum yapmak çok da cazip değil açıkçası. Sezaryende de maksimum 3-4 gün zorluk oluyor. Artık bu vajinal doğum işinin toplumsal bir baskıya döndüğünü düşünüyorum. Çoğu kişi de bunu yapabildiğini ispatlamaya çalışıyor.