nurdaneg0716 gezentianne bende instagramdan bikac kişiden gördüm sezeryan sonrası normal doğumu yapan benim ilki sezeryan oldu normal doğuma da cesaretim yok açıkçası ikinciye gebeyim yine sezeryan olurum macera aramam neden kendimi yorayim😂
Tuunaa gezentianne yani birde o riski almaya gerekmyok rahim duvarı inceldiği için en iyisi bizler için 2lerde seseryan olması