Benimde akıntım çok olduğu için 36+1 de muayene yaptı, normal doğuma uygun gözüküyor bebeğin başı baya kanala inmiş dedi, aynı şekilde özellikle akşamları geceleri ağrım kasıklarımda baskı vs oluyor
Bakalım ne zaman gelecek beyefendi şuan 36+5 ve heyecanla bekliyorum 🥲