Ahra öyle valla şeker çıkınca kndimi suçladım hep
Çocuğa zarar verdim diye
Ama bizim ailede yüksek şeker genetikte var ben öyle çok da yemek yiyen biri değildim sadece çayı şekerli içerdim
Ekmeği de azaltmıştım çok kilo almak istemiyordum diye 🤷🏽♀️🤷🏽♀️kimse beklemezdi bende gebelik şekerinin yüksek olacağını ama oldu maalesef