Nuraydiyebiri Doğum mayısın ilk yarısı dedi. 9 mayıs görünüyor son adet tarihine göre. 8 9 kişo aldım. İştahım çok açıldı bu aralar 🙈
Selvozge newbabyno2 bebiş iyidir inşallah doktorunuza sordunuz mu nedenini benimde bi ara ağrılarım çoktu hastanede yattım hatta sebebi miyomdu çok şükür daha iyiyim
Onekim 23+2 de gittiğimizde 637 gramdı minik kızım ve ben 6 kilo aldım şuan 24+0 haftalığız mayıs sonu dedi doktorumuz
newbabyno2 Selvozge miyom olup olmadıgını nerden anlarım yani düşük olur yazıyor kacıncı haftada düşük olur?
Nilsuuuu 25+1 deyim benim cildim inanılmaz kuruyor pul pul dökülüyor şu aralar sizin de öyle mi? Kremlemiyorum her gün umarım çatlamam 😕
Susuem Selvozge 15 dk sonra 23+0 oluyoruz bizde 😁 bebek 505 gr 28 cmdi cuma günü çok şükür çok iyi 😍 şimdiye kadar 2.5 kilo aldım canim🤗
Bulut74 Selvozge 22 haftalığım tam, ikinci kızım olacak inşalalh🙏 Şuana kadar 6 kilo aldım bayadır tartılmadım ama bunda çabuk almaya başladım 😥😐
MiniAzra Selvozge 24+1 olduk kızımla bugün kontrolümüz vardı 670 gram olmuşuz Maşallah ben zayıfım ama kızım iyi 9 kilo aldım..şeker yüklemesi yapıldı güzel cıktı sonuclarimiz.
Selvozge newbabyno2 miyom ağrısı değildir Allah korusun doktorunuz miyomunuz olsaydı fark ederdi şimdiye Allah korusun düşük falan aklınıza getirmeyin
Yagmur9833 Selvozge bebişin maşallahi var iyi☺ kendim icin ayni swyi soyleyemeyecegim zor geciyor hamileligim 😔 ilk aylarda kilo verdim 43 e kadar dustum 46dan su an 49 kiloyum sukur hayatimda hic 50yi gormemis bi insanim bakalim ne kadar alicam daha😅