Selvozge mayıs sonu Allah nasıp ederse🙏22+3 olduk bizde, ben 9 kilo aldım her gün yürüyüp sağlıklı beslediğim halde, dıyetisyene randevu aldım bu gıdışe dur demem gerek 😂bebısım 21+3 de iken 24 cm 377 gramdı suan ne durumda bilemiyorum bır sonrakı randevum 11 şubat, heyecan ıle oğlumu bekliyorum 🙏👶💙