Bernossssss doktor keseyi görmediği için net konuşmuyor ama betalarınız saplıklı bir gebeliğe hiç benzemiyor. Benşm oğlumda da betalar dğzensiz artıyordu ama %60 ı geçiyordu, sizin artıl hızı çok düşük bir de kahverengi kahve telvesi şeklindeki kanama dıl gebelikte bende yaşadım. Doktor keseyi rahimde görmemiş tüpte kanalda yerini tespşt edebşlmek de çok zor olduğu için net konuşmamış. Size tavsiyem iyi Bi ultrason cihazı olan doktor bulabilirseniz durumunuz netleşebilir. Benş devlette anlamadılar özel bi muayenehaneye gittim doktorun cihazı çok çok iyiydi o teshis koymuştu