Bernossssss eğer dış gebelikse alttan bakılmalı asla ihmale gelmez bir durum mutlaka takip et canım beta için de perşembeyi falan bekleme yarın vermeni öneririm cunki dış gebelik riskli bir durum tüpün patlayabilir iç kanama gecirebilirsin vs vs ben 12 gün hastane de yattım bir kimyasal ve bir dış gebelik geçirdim sende anladığım kimyasal değil canım ikisini de yaşamış biri olarak söylüyorum