Bernossssss Eda42_ Yaaa inşallah çünkü çok yeni benimki 4+0 diyor doktorlar cerrahi operasyon gerektirmez inşallah 😢
semi29_ Bernossssss inşallah ameliyata gerek kalmadan hallolur çok geçmiş olsun rabbim kolaylıkla sağlıcakla atlatmayı nasip etsin korkmayın dua edin bol bol 🤲🏻