Dorammm bende kullanıyorum doktorum 9 aylık rapor çıkardı bir aylık yazdı ilkinde 3 kutu yani o bitince kontrol için gitmiştim sürekli kullanacam diye 6 kutu yazdı bence doktorunuza bi sorun ama sigortada olsa oksapar iğneye zam gelmiş ben en son 6 kutu için 2300 TL ödedim evladım için 8 tane kaybettim çünkü daha önce çok iyi anlıyorum korkunu endişeni 😞