Kızlar sinirden ağlıyorum artık .sağlık ocağı bize 2 saat uzaklıkta ikametgahımı alamadım henüz devlet hastanesi de yazmıyor bu ilacı araştırma yazıyormuş .kendi hastanem de çok uzak eşim de çalışıyor ilacım bitti ne yapıcam .bir ilaca 1000 tl vermek istemiyorum .zaten riskli gebelik yaşıyorum 10 günde bir hastanedeyim artık yetişemiyoruz ya ücretlere .eşime çok üzülüyorum zaten 20 gündür çalışmıyordu bu işi de iyi değil .offff 🥹anne olmayı çok istiyorum ve çok korkuyorum ya yetemezsek