Femay ah keşke o kadar iyi olsalar .bugün o kadar rica ettim asla oralı olmadılar
Dorammm e nabizdan Bn yapabiliyorum sende yaparsın hekim tercihi
Serap09 bu sefer doktoruma söylüyücem
Fatmanurakbltttt rapor çıkarttım raporluyken ödedim o rakamı bir de siz düşünün
Coktaze rapordan ziyade tanı kısımda yazanlar önemli
Coktaze haa anladım iyi bari 3 kuru ben 1 kutuya veriyorum o fiyati
Dorammm amin teşekkür ederim isteyen herkes sağ salim alsın kucağına bebeğini