AysenurKuru anneadayi__ bana tam tarih vermedi iki doktora da gittim ikidide 38 de doğum olck dedi şuan 35
waffleask busravrc merhaba bende37+2 deyim doktor ne dedi bende daha nişan falan gelmedi bel ağrısı ve kasik ağrısı hep vardı doktora gidemiyorum bu aralar kızım rahatsız doktor size ne dedi kaç haftaliksiniz siz
busravrc waffleask benim nişanım geldi ishalim oldu sancıdan gittim doktor baktı yeterli bulmadı sancıyı var dedi sabah bida gel dedi ama sancım değişmediği için gitmedim yarın gidicem bebeğimin hareketleri yavaş olduğu için merak ediyorum
Leyla_lala busravrc evet en son ayın 11 de gitmiştim yaklaşık 1 aydır ishal yaşadım doktoruma söylediğimde ise soğuk almışsındır ondandr dedi ama ben hiç üşütmedim rahatsızda olmadım devam etseydi başka doktora görünecektm kaç gündr sesi yok umarım olmazda bide bebeğin yeri daralıyor ve organlara baskı yapıyor bununda etkisi olduğunu düşünüyorum
12betul anneadayi__ benim de normal doğum 36+4 uygulamaya göre 19 Ocak ama bende sancı var açılma yok bakalımne zaman gelirse kızım ❤️
ayseheyecanli 12betul ocak annelerinden hatırladığım bi sizsiniz aramızda 1 hafta varmış ☺️ sizde normal mi düşünüyosunuz ? Hiç belirtiniz ağrınız vs oluyo mu ? Genelde herkesde bi ishal oluyo sanırım
12betul ayseheyecanli canım evet bende ocak annesi olacağım inşallah bi kaç gün önce muayene de sancı çıktı ki hissediyordum ufak ufak . Neyse 2 gün sonra aralıklı 20 dakikada bi sancı geldi gece 11 acile gittik sancı var açılma yok eve yolladılar . Eve gelince 20 dakikalık sancıların arası uzamaya başladı . Şimdi sancılar var ama doğum sıklığında değil Normal yapacağım Allahın izni ile 3. Normal doğumum olacak .
ayseheyecanli 12betul kız bebek mi erkek bebekler daha geç geliyomuş diyolar. 20 dk bir yüm gün sancı mı çektiniz hala aynı mı durum
12betul ayseheyecanli kızım olacak inşallah 🙏 diğer kızlarım gününde gelmişti . Şimdi sancı dakikası geçti bazen oluyor bazen duruyor bakalım