anneadayi__ benimde 7 ocak 38+1 oldum şuan normal doğum önermedi doktor sezaryen için rapor alcam devlette doğum yapcam ben perşembe günü tahlil sonuçlarımı alcam 1 hafta içinde doğurursun dedi. Ama ben kontrol amaçlı gittim doktorun doğumuma girmesini istemiyorum nasıl olacak bilmiyorum sıra bulmak çok zor olduğu için devlette özele gidiyodm kontrollere doğumu devlette yapmaya karar verınce buldum doktora gittim. Bakalım ne olacak sağlıkla gelsınler