busravrc evet en son ayın 11 de gitmiştim yaklaşık 1 aydır ishal yaşadım doktoruma söylediğimde ise soğuk almışsındır ondandr dedi ama ben hiç üşütmedim rahatsızda olmadım devam etseydi başka doktora görünecektm kaç gündr sesi yok umarım olmazda bide bebeğin yeri daralıyor ve organlara baskı yapıyor bununda etkisi olduğunu düşünüyorum