Erzincan24 Drosera ya emin misiniz tekrar soralım ama bugün sorduk ve internetten de araştırdım Suudi Arabistan tarafından Menenjit aşısı ziyaretçiler için zorunlu kılınmıştır diye bir ibare vardı. İnşAllah değildir tabi ben de çok olma taraftarı değilim ama girişte aşı kartlarına bakıyorlarmış
Drosera Erzincan24 biz geçen şubat ayında gitmiştik aşı olmadım kimse de sormadı. Siz hangi tarihte gideceksiniz ocak 11 de kardeşim gidecek ona da bir sorayım aşı durumunu
Zeydzeynep Erzincan24 merhabalar aşı yaptırdınızmı acaba bende hamileyim aşı istenıyor merak ettim sizi biraz korkuyorum ama
Erzincan24 Drosera çok teşekkür ederim bu arada inşAllah her şey güzel olur. Tabiki sizlere de dua ederim 🤲🏻🌸
Mejsa Erzincan24 zorluğunu bilmem ama çok pis. Enfeksiyon riski yüksek bir yer görümcem görevli doktor olarak gitti kendi doktorum da bilhassa uyardı seyahat sıkıntısı yok ama gidersen çok dikkatli ol diye biz erteledik biraz o yüzden
Erzincan24 Zeydzeynep hamile olanlara yapmıyorlarmış. Aşı kartına hamile diye belirtip öyle kart veriyorlar ☺️
Muallimelif Aşı zorunluluğu önceden yoktu tekrardan geldi. Önceden firmalar aşı kartı veriyordu, umreci yaptırmasa da yaptırmış gibi görünüyordu. Acaba siz yaptırdınız mı?
Erzincan24 Muallimelif hayır yaptırmadım hamilelere yapılmıyormuş. Aşıyı yapan sağlık ocakları hamile diye kart veriyorlar. ☺️
Zeyyas Erzincan24 merhaba 22 şubat cumartesi günü umreye gideceğiz ve hamile olduğumu öğrendim ya nasıl acaba zor mu ne durumdasını önerileriniz var mı
Erzincan24 Zeyyas benim çok çok güzel geçti şükürler olsun her şeyi çok güzel yaptım. Orda Allah insana bir güç veriyor Hiraya bile çıktım bebeğimle 🥰 Ama tabiki doktorunuza danışın 💕
Zeyyas Erzincan24 tmm canım çok teşekkür ederim peki giderken havaalanına bi belge filan gerekiyor mu bn xraydem gecmek istemiyorum normaş elle arasalar
Zeyyas Erzincan24 siz kaç aylık hamileydiniz ne kadar kaldınız ay çok merak ediyorum kusura bakmayın ama tam 2 buçuk yıl arayp umreye giderken öğrendm şoktaym🤲🏻🥺😍❤🥲🥲🥲🥲🥲
Erzincan24 Zeyyas Türkiye de geçirmiyorlar söyleyince ama bana bizim geçtiğimiz cihazın x-ray olmadığı sadece valizlerin geçtiğinin detaylı olduğu söylendi İstanbul havalimanında
Zeyyas Erzincan24 bide umre süreci boyunca hic doktora gttiniz mi bebeğimizin durumunu bilemez mıyz🥲😊💗
Erzincan24 Zeyyas hayır ben hiç gitmedim ama Türk doktorlar varmış onlar ilgileniyor. Sadece insan ister istemez halsiz düşüyor bir defa parol kullandım ☺️
Erzincan24 Zeyyas ben 10 haftalık hamileydim giderken ve 11 gün kaldık 🥰 Bundan öncede bir düşüğüm oldu bizim de hiç beklemediğimiz bir anda umre işimiz oldu çok şükür güzel geçti doktorunuza muhakkak danışın ♥️
Zeyyas Erzincan24 anladm bugün hocamla konuştum görüntüleme cihazı yok galiba orda Allah’ın izniyle dikkat edeceğiz dedi. Zâten akşamları çıkacakmışız❤
Zeyyas Erzincan24 gelir gelmez doktorunuza gittiniz mi nasılmış ne söyledi inanın bn ilki düşük olduğundan çok korkuyorum bizmki 40 gün ramazan umresi bide ama oruç yasak ztn hamilelere zorunlu değil