Zeyyas Evet sizinki epey uzunmuş kendinize dikkat etmeniz lazım bizim zaman kısıtlı olduğundan her şeyi yapmak için çok koştur koştur geçti. Siz o konuda avantajlısınız kendinizi bilip ona göre hareket ederseniz bir sıkıntı olmaz inşAllah 🌸 Ben cuma günü gelmiştim pazartesi doktora göründüm aileme de 3 aylık olmuştu söylediğimde kimsenin aklı kalmasın diye kimseye söylemeden gittim 😂