Negna- Beyazem- bütün testler tahliler hem bana hem eşime yapıldı rahim filmi çekildi doktorlar bir problem yok diyor. Bu ayda olumsuz sonuç alırsam aşılama tüp bebek ilerleyeceğim
Meryemgibi Negna- umutsuz olma hiç bizde de sorunlar var mesela 2 yıldır istiyoruz bizde 🥲 bu ay jel kullandım ondan bir beklentiye girdim tabi hayırlısı nasipte varsa olurda sizler denediniz mi jelden
Beyazem- Meryemgibi canım benim üzülme herşeyin hayırlı vakti var bizlerde bekliyoruz bir umut . Herkes için en hayırlı vakitte sağlıkla olur inşallah🌷🫶🏻
Negna- Meryemgibi hayır ben hiç jel denemedim. İnşallah hepimiz yeni yıla mucizelerle giriş yaparız 🥹🌸
Meryemgibi Beyazem- inşallah kuzum,Rabbim her birimize kolaylıkla sağlıkla imanla tez vakitte nasip etsin inşallah 🤲🏼🩷
Meryemgibi Beyazem- ya ileri hızda falan sorunu olanlar için, hatta başka bir sitede konuştuğumuz arkadaşlar vardı geçen ay 3 kişi hamile kaldı Rabbim vesile kıldı 🥰
Negna- Meryemgibi bende bu ay jelini ovülasyon testlerini alıp deneyim bakalım 20sn masajını da uygulayım belki bende de faydası olur
Beyazem- Meryemgibi anladımm yok eşimde hiç bi problem çok şükür benim ploraktin yüksek malesef onu düşürmeye çalışıyorum 🙃
Meryemgibi Negna- 20 saniye masajını görmedim kuzum 20 saniye kuralını gördüm de , sizde varmıydı sperm sorunu
Meryemgibi Negna- pardon hiç bir sorun yok yazmıştın karıştı kuzum, bence sen kendini sal elişi boyama falan yap sebebsiz ise stres düşünme kaynaklı da olabilir kendini oyala yürüyüşe falan çıl günlük canım
Negna- Meryemgibi Evet canım bizde hiç bir sorun yok bende stres kaynaklı olduğunu düşünüyorum ama o kadar zamandır hiçte stresiz zamanım olmamış olamaz mı ya. Stres başıma bela