Beyazem- kuzum bilmiyorum tam ama yeşillik mi önerdi doktorun sana, emziren anneler için yeşillik bolbol tüketilsin deniyor ya sütü çoğalsın diye yani prolaktin yükselsin diye.. acaba daha çok yğkseltir mi bende canım çektikçe yiyorum da aklıma da geliyor yükseltir mi acaba diye… ya ben 1 yıldır tahlil veriyorum ara ara ,3 ay önce 19 du kendimi boş bırakmadım oylanacak aktiviteler yaptım evde, sonraki ay bazı sorunlar vardı çok stres yaptım o ay 66 olmuştu sonradan ölçtürmedim ama bu ay olmazsa adetin 2. Günü tahlil vericem yine hormon, birde kadın doğuma gidicem önümüzdeki günlerde rahim filmi isticem kaç defa gittim onlar istemedi benden ben isteyim bari😂