Negna- Meryemgibi bu ay hiç bir şeyi takip etmedim sadece gelecek adet tarihimi 20 Aralık olarak biliyorum. O kadar çok şey denedim ki olumlu sonuç alamadım takipte etmiyorum pek yumurtlamayı bilmiyorum yani test yapmaya da korkuyorum
Meryemgibi Beyazem- ya sen başlarsan ben başalarım anlaşmıştık en azından 4 yapalım birbirimize destek olarak 😂😂
Negna- Beyazem- evet oldu işe gitmiyoruz iki 2 aydır dinlenme modundayız bide ay bu ay çok umutluyum bilmiyorum inşallah olmuştur bu sefer
Beyazem- Negna- adetin geçikmiş aslında ben olsam test yapardım 🙃tabi negatifi görünce insanin morali bozuluyor ama işte..🥹
Susena Meryemgibi Haklısın eğer bu ay olmamışsa bende başlarım 🌸 beklenen yumurtlama tarihlerinde değerlendirdik gerisi artık nasip🙏🏻
Negna- Beyazem- ümidim tükenmiş gibi hissediyorum bu sefer de tek çizgi görürsem çok üzüleceğim sanırım böyle beklemek mutlu ediyor beni
Meryemgibi Negna- ama umut ettikçe insan beklentiye giriyor bence test yaparsan kafan rahatlar ama tabi sen daha iyi bilirsin🥰
Negna- Meryemgibi evet orası da öyle en azından tek çizgi görürsem adet olursam daha çok üzülmem hazırlık gibi olur
Beyazem- Negna- doktors göründünüzmü ni problem vs olduğunu söyledilermi ona göre tedavi vs isteyebilirsiniz.. her ay böyle yıpranmak yorar sizi, bizde 9 aydır deniyoruz doktora göründük. En azından problemi bilmeniz
Negna- Beyazem- bütün testler tahliler hem bana hem eşime yapıldı rahim filmi çekildi doktorlar bir problem yok diyor. Bu ayda olumsuz sonuç alırsam aşılama tüp bebek ilerleyeceğim