Sahra25 hepimiz Allaha sığınıyoruz. Başka sığınacak kimimiz var ki… insana güvenen yolda kalır. Fakat şöyle bir şey var ki insanlar umutsuz, ve bir cıkıs arıyorken sadece dua et Allaha sıgın demek cahilce kalıyor. Kombili neler neler denendi de yine gebelik olmadı. Biçare birbirinden destek umuyor ınsanlar. Yanı ben de 8 sene uğraştım Allaha dualar etmedim mi içimi bir ben bilirim bir yaradan. Ama bana bu evrede Allaha dua et diyenleri bir kaşık suda boğasım geldi. Sizene yanı sizden mi öğrencem diyip tersledim. Allah akıl fikir vermiş, kuru kuruya et bakalım duanı hangisi gerçekleşiyor. Sen emek vereceksin, harekete geçeceksin ki Allah sana yardım etsin. Bazılarınız inançla kafayı bozmuş.