Ebrunn_trn ya Allah aşkına ben ne diyorum sen ne diyorsun ikinci gebeliğimde aynısı oldu bıraktım doğumdan sonra tekrar başladım kolay birşey değil şimdi gene hamileyim gene bıraktım gene zorlandım ama insan güç alabiliyor Allahın emaneti diye maneviyatım felan yüksek değil benim yğksek olsa yaşamam zaten sen kullan mesele senin canın değil karnındaki can bunu unutma kullanırken vicdanın rahat kullanıyorsan sorun benim değil ama vicdanını bende aklayamazsın kusura bakma