AnayimBenAna_ şeymiş aşkım, isyan ediyorlarmış çocukları olmuyor diye, o yüzden isyan edenle kim uğraşırmış. Böyle şeyleri eleştirmeyi sevmem biliyorsun, BANANE der geçerim hatta böyle şeylerde ahlak bekçiliği yapanlara karşı tavrım da nettir. Ama kendisi nişanlıyken hamile kalmış, evlenip çocuğu olmayan üzülenler için, burada umut arayanlar için isyan ediyorlar deyip post açmış :)))