-Anonim-1 bende senin gibi düşünüyorum canım daha ilk evlendigimde muayne olucaktim kadın diye aldım erkek asistan geldi zaten canım acıdı birde utanmanin verdiği gerginlikle ondan sonra uzun süre muayne olamadım hala çekiniyorum hamileyim şuan devlete gidiyorum ama doğum için bu riski alamayıp özele gidebilirim ilk dogumim travma kalsın istemiyorum