Kızlar lütfen yargilamayin ama ben 32 haftalık gebeyim Ankara etlik şehir hastanesinde doğum yapicam her zaman gittiğim doktordan çok memnunum yanlız ani birşey olursa doktorum olmazsa o dk hangi nöbetçi doktor var ise o doğuma giricek ama ben erkek doktorun girmesini istemiyorum nasıl olucak