-Anonim-1 valla 3. Gebeliğim öyle ki defalarca jinekolog muayene de oldum doğumda yaptım özellikle hep erkek doktor seçtim . Kadın doktor hep bana agresif geldi .
Ama iş tuhaf hissetmeye kalınca dün acilde kadın doktor alttan muayene etti üşütme örtü örtmeden çatala uzanınca evet bende utandım ve tuhaf oldum . Ama bu onların işi ve onlar için gayet normal . Sağlıklı olayımda isterse 10 erkek kadın farketmez kim girerse girsin . Bence hakkınızda hayırlı olanını işinin ehli olanını dileyin