_ruveyda06 Benim bir sorunum yoktu normal hamile kaldım. Kanamam vardı sürekli gittiğimiz doktora gittim. Düşük riski yok dedi ama yinede progestan verdi. Eve yolladı. O gün geceye kadar kanama ağrı en son ölücem sandım acile başka hastaneye gittik. Kendi de acile git dedi. Salak. Doktor düşük yapıyorsun dedi. Beni eve yollamayıp hastanede yatırıp iğne yapsaydı belki de bebeğim düşmeyecekti. Bazı doktorlar her şeyi anlamıyorlar. Bir damla kan bile düşük riski iken kadın bana risk yok dedi Sizinde öyle gibi sanki. Sonuçta bir şey olduğunu biliyor neyi bekliyor ki yani