_ruveyda06 benım doktor 4 haftalık karından baktı göremedi keseyi erken normalde vajınal bakmam lazım dedi daha önce bebegımı kaybettim diye keseyi göruo hemen iğneye baslatmam lazım dedi 4 haftalık tan itibaren kullanıyorum iğne cnm üzülme Allah en güzellerını ınsallah nasıp eder