_ruveyda06 Kalp atışından sonra kan akışı başlar.
Öncesinde kullanmak sadexe bilmeden bir gebelik olursa haftalar ilerlerse geç kalınırsa diye başlanır.
Doktorunuz yanlış bir şey yapmamış.
Benim doktorumun bir lafı var;
sağlıksız gebelik olacağı varsa 40′gün yat düşer,sağlıklı gebelik ise amuda kalk bir şey olmaz.
Nice uyuşturucu müptezelleri bile sağlıkla doğum yapabiliyor.
Sizin ilk de değilmiş.
Başka sebepler olabilir yine..
Umarım en kısa zamanda tekrar konar kelebeğiniz karnınıza♥️💐 Bu sefer sağlıkla🙏