Mine Haticeyildiz ilk bebek mi 38.haftaya mı karar verildi sağsalim kucağınıza almak nasip olur inşallah🤗
HazelBaskal Ben normal dogumun su sanci asamasindan cok korkuyorum o yuzden sezryan mi olsa diyorum ama sezrynda uyutuyorlar bir sey anlamiyorsun bebegimi ilk o anda gormekte istiyorum sonra vazgecip normal olsun diyorum karar veremiycem son ana kadar🤔😀😀
Haticeyildiz HazelBaskal ben epidural sezaryen yapicam belden anestezi uygulaniyo hemen bebegini gorup emzirebiliyosun genel anestezi gibi degil
Mine [bilinmeyen] benim de başlarda hiç yoktu canım hamile olduğumu hiç anlamadım ama 3.ayda bi başladı 4.aya kadar sonra çok şükür rahatladı ilaç kullanmak zorunda kaldım
HazelBaskal Mine aa bilmiyordum onu varsa oyle bir sey kesinlikle onu tercih ederim😀aslinda belimde disk kaymasi var son aylarda zorlarsa mecburi sezryan dedi doktor umarim zorlamaz😞
SenaKurtuluncesoy Günaydınlar kızlar ben 38+6 dayım Sabah 5 ye karın ağrısıyla uyandım akabinde bel ağrısı da eşlik etti o saatten beri düzensiz bir şekilde ağrıyor yine sizce Doğum yakın mıdır bi işaret gelmedi ama
Mine SenaKurtuluncesoy dikkat et süresine canım hatta hastane yakınsa bi nst ile baktır belki sancıdır belki yalancı sancıdır zamanın gelmiş
burcuburcu [bilinmeyen] canım sezaryanda daha büyük kesik atıyolar ama 😄 hem uyuşturup kesik atıyolar normal doğumdada ne kestiğini ne diktiğini hissetmiyosun
Mine Mommy belden uyuşturma belden bi iğne yardımı ile ilaç enjekte ediliyor ve belden aşağısı tamamen uyuşuyor anne uyanık oluyor bebeği hemen görüyorsun falan 😇
Mine Zeynepemre sor canım benim ablam ikisini de belden oldu çok rahattı kendi ilgilendi bebeğiyle hemen toparlandı tabi bünyeden bünyeye değişir de genel itibarıyla hep memnunlar sonrasında bol kahve içmek ve bol su içmek çok iyi
Mine Zeynepemre evet spinalle epidural arasındaki fark o spinal daha çabuk etki edip uyuştırıyor Epidural daha geç farklı oluyır
1PrensAnnesi [bilinmeyen] normal istiorm ama şartlar el vermio sanırım kesicekler 😞 sezaryen e muhtaç kalıcam çok gerio beni ameliyat fikri ama bebeğimn canı sağolsun