[bilinmeyen] sedacım sonrası o kadar işte içini temizliyo dikiş atıyo sen hiç bişey hissetmiyosun normal doğumun zor kısmı sancı çekmek sancı çok zor gerçekten ama doğum anında ekstra bi acı olmuyo o sancı dışında odada ne sancı çekiyosan o doğumhanede ama bebk doğduğu an hani filmlerde oluyoya bi anda acı bitiyo hakikaten öyle sende bebekle beraber yeniden doğuyosun hayatınmın en güzel anıydı darısı buna bakalım