semi29_ amin canım cok saol ıstedıgın herseyı sorsbılırsın sorun degıl. Teker teker cevap vereyım. Ağrı oluyor yalan soylıyemem ama ne kadar cok haraket edersek o kadar hafıflıyor ınsan. Ilk yuruyus ılk ayagı kalkısım cok zordu ondan sonrası cok ıyı ılerledı. Bebeğime rahatlıkls baktım ayagı kalkıp. Pıjama konusunda bende sızın gıbı oyle aldım cunku emzırırken en kolayı o elbıse almadım sadece yanıma kımona aldım fotograf cekıldım oğlumla esımle o zmaan gıydım. Kanamam hastanedeyken coktu ılk gunlerdı dıye snaırım boyle sıyah parca seklınde bıle geldı normalmıs rahım kendını temızlıyormus eve geldıgımdr yavas yavas azaldı kanama suan normal sevıyede adetımden az bıle dıyebılırım. Dıkıs agrım cok oldu halada var ama hafifledi. Narkozun etkısı yavs yavas gecıyor sanırım bazen arada basım agrıyor sırtım agrıyor bu sebeplr bıtter cıkolata vr kahve tuketıyorum bol bol. Bırde sıvı tuketımı yapıyorum kabızlık olmasın dıye.