Hasret72 ben pazar gunu yatıs yaptım dogumdan alakasız canım tansıyon yukseklıgınden 5bın oda parası 4 bınde kan tahlılı ıcın sezeryanada 35 hesaplandı ama hastanenın müdüru indirim yapmıs kendiliğinden toplam ekstra yatısla beraber esktra kan tahlılıyle beraber 44 bın vermemiz gerekırken 37 verdik hastaneye, bır sorununuz yoksa ekstra bısey yapmazlarsa tam para alıyorlar fazla alım yapmıyorlar