Yenianne3 annem kardeşim belki çeyrek vs takar belki diyorum çünkü bebeğimin beşiğini arabasını almıştı kıyafet konusunda da yardımı oldu sağ olsun. Kv tarafından hiçbir beklentim yok altın para vs vermemeleri daha iyi sonra kendilerine muhtaçmışız gibi bir tavra bürünüyolar. Eşimde çok beğendiğim bir küpe var onu alıcak inşallah :)