Yenianne3 eşimin desteğiyle kendime telefon ve motor aldım annemler çeyrek abalarım çeyrek ve manevi çok güzel destek abimin biri cezaevinde orda biriktirip yarım altın aldı diğeri gram taktı çalışmadığı için kaynanam çeyrek kaynımın biri gram taktı büyük kaynım daha gelmedi bile aramadılar da 3 ay oldu bebek doğalı hazırlıkları yokmuş 😂😂 çok komik değilmi 9 ay karnımda taşıdım 3 ay pldu doğalı 1 yıl oldu resmen hazırlığımız yok diye gelmediler hastaneyede gelmediler biz yapsak hem lafını ederler hemfe küserlerdi eninde sonunda gelecekler nasıl bir yok izlicem nasıl davrancam bilmiyorum hiç bişe yapamıyorlarsa bile insan bitane arar demi o da yok ajxhjasj