Yenianne3 benim nasipse iki hafta sonra doğum, eşim hevesim olduğu için altın bebeğin isimli kolyesi bebege tam altın almış saolsun. Annem tam altın, babam tam altın, kız kardeşim tam altın ve otomatik beşik almış. Eşimin anneside altin almış babası vefat etmişti ablalariyla görüşmüyorum teyzelerim anneme geçen söylüyordu ceyrek almışlar o şekilde düşünmeleri yanımda olmaları yeter saolsunlar🌸