Mucizem00 bende kullanıyorum sen kaç damla kullanıyorsun? Ben direk yayarken ağzıma damlatıp suyumu da içip yatıyorum hiç tiksinmedim öyle sizin dediğiniz gibi 7.haftamdan beri kullanıyorum şuan 27 haftamdayım ve 32 ye kadar da kullnamaya devam edeceğim doktorum öyle diyordu