Burcak61 Mucizem00 ben ondan önce coleradan d3 kullanıyordum o kadar berbattı ki tadı devit3 e geçince direk ağzıma damlatmaya başladım tadı yok gibi geliyor 😂
Mucizem00 Burcak61 ayyy İnanmiyorum sana 😂😂😂 ben 3 gün ağzıma damlatarak içtim iyyy diyorum 😂 artık ekmege damlatıyorum
Minnosaile Mucizem00 nasıl kullanıyorsun şuan ? suya 10 damla damlatıp içebilirsin veya ekmeğin üstüne damlatıp yutabilirsin. Hiç bir türlü kullanamıyorsanız hapı var onu isteyin doktorunuzdan 🙂
Mucizem00 Minnosaile canım vala cay kaşığına damlatıp içiyordum çok zorlandım sizlerin tavsiyesi ile ekmege damlatmaya başladım bende 🙏
Berkaytuana Mucizem00 ekmeğin içine dökuyorum 😅 baska türlü hiç icemem hele böyle kaşıga dokenler var nasıl yapıyorlar acaba 😅
Minnosaile Mucizem00 bende azıcık suyun içine damlatıp içiyorum üstüne de ilaçsız su 🙂 ama ilaçlar benim midemi bulandırıyor 🙁
Gamzeercan Mucizem00 ekmeğin üstüne damlat her sabah öyle fark etmiyosun bile koku flnda olmuyo biz 39 olcaz nerdeyse hiç bırakmadan içtim 💙
[silindi] Mucizem00 aaa damlası da mı varmış doktor bana ampul verdi 3 kutu ekmeğin üzerine döküp yiyorum hiç tadı yok ayçiçek yağı gibi böyle ama tabi yağ yediğim hissi benim de midemi bulandırıyor azcık
2kizannesi- Mucizem00 Ben ekmeğe bi damlacık sıkıp ekmek peynirle yiyordum çok sıkmıyordum o çakallığı yapıyordum 😁 meyve suyuna sıkabilirsin
Askkokuluyavrum Mucizem00 bende kullanıyorum suya damlatıp ya da ekmege döküp yiyorum kokmuyor bana 🤷♀️