mrvknl çünkü herkesin doğumu farklı geçiyor canım çatı muayenesi de öyle kasarsan kendini acır kasmazsan acımaz😇 benim ilk doğumum yalan yok çok kötü geçti ama 2. Doğumum çok kolaydı geçti her şey çok hızlı ilerledi ve sancılar beni zorlamadi o yüzden herkes yaşadığı tecrübeye göre anlatiyor😇