mrvknl ilk dogumda iki dakikaya falan inmeden sanci suren hastaneye gitme yoksa yatirip suni sanci dayiyolar oda kendi sancin gibi dgil yani kendi sancin giriyor adet sancisi gibi kivrandiriyor 30 saniye falan sonra geciyor bunun arasi once saatde bir baslar yavas yavas dakikalara iner normal sartlarda bes dakika da bir sanci gelmeye basladiginda hastaneye git derler ama ilk dogum cok yavas ilerleyen bisey oldugu icin benim tavsiyem iki dk ya dustugunde gitmen hastane uzaksa onu bilemem tabi yol suresini goz onunde bulundurun suni sancida ise sanci giriyor siddetleniyor iki büklüm oluyosun sonra güya hafifliyor ama asla sanci gitmiyor arkasi kesilmeyen bi dongu hafifliyor dedim sancida hic az degil ben mesela asla nefes egzersizi falan yapamadim suyum da yavas sekilde geldigi icin yataktan da kaldirmadilar beni yuruyemedigim icin acilmam daha da yavas ilerledi cok zorlanmistim halbuki yuruye bilsem squat falan yapabilsem acilmam biraz daha hizli ilerleye bilirdi ama inan tuvalete bile kaldirmadilar nts ye bagliydim hep cisim geldi dedim yap altina cisin gelmiyor sen oyle saniyosun dediler valla bende bi koyurdum gayet de gelmis 🤣 mecbur temizlediler tabi temizlemeleri komik degilde kaldirsalardi onlarda napim ay