Mzzz mrvknl canım ben özelde 2 doktora gittim ilki o kadar sezeryan yanlisiydi ki her şeyi abartarak söylüyordu gözümü korkuttu aynı gün aynı hastanede başka doktor baktı ve sorun yok dedi çok kolay bir vajinal doğumum oldu yani özelde bazı doktorlar çok fazla sezeryan olsun diye uğraşıyor
mrvknl Mzzz şöyleki benim doktorum bir üniversite hastanesinde öğretim üyesi sadece devlette hasta kabul etmediği için muayenehanesine gidiyoruz bana tam vajinal doğumun kapısını kapatmadı ama sen yapamazsna getirdi lafı bence
Delihatunnn mrvknl estafirullah cicegim kime sorsan soylerdi gizli bi bilgide degil yzume karsi ovme beni 😍😅
Delihatunnn mrvknl Allah razı olsun onemli degil hic benim icin ne zaman neyi merak edersen burdayim bi etiket yeter ❤️
Esra1999 Rabiamina Allah tan ben hamile kalmadan önce kadın doğuma genel muayeneye gittim hamilelik öncesi o bana baktı çatın hamile kalmaya normal doğuma müsait dedi bakarken de okadar elini sokmadı aletle baktı iki parmağıyla saniyelik bişeydi acıma dı bile
Rabiamina Esra1999 benim doktorum 39 haftada bakıyor. Hamile bile olmadan nasıl uygun olduğunu anladı ki. Biraz garip geldi
mrvknl Karuz o muayeneyi olmaya gideceğim gün açıp burdaki yazdıklarınızı okuyup kendimi cesaretlendiricem kasılmadan halledicem inşallah 🙏🏻
Ssssserapppp mrvknl bende korkmuştum fakat hiç korkmaya gerek yok. Gerçekten hiç acılı ve agrili değil 30-40 sn kadar duruyor zaten. İçiniz rahat olsun 🌸
mrvknl Ssssserapppp benim korkum yoktu zaten ama bugün doktorumla konuşunca korktum ben çok sağolun teşekkür ederim 🙏🏻 🥰
Kevser_1 Bence korkulacak bişey yok kısa sürüyor zaten ama insanlar boş boş konuştukları için korkuyoruz
keyfimin-kahyasi-misin Kevser_1 Boş boş değil bazıları yaşadığını anlatıyor ama herşey normalse korkulacak bişey yoktur eminim . Benim rahmim geride ve kalp rahim olduğu için Zorlanıyorum ama herkeste bu böyle değil tabi Anlamadan biten bile vardir
keyfimin-kahyasi-misin mrvknl Amaliyatliysan kendini sıkkp ikinman risk açmaz mi doktor Bişey demeidmi
mrvknl keyfimin-kahyasi-misin evet ameliyatlıyım ama ameliyatımı yapan doktorumla konuştuğumuzda herhangi bir sıkıntı olmucağını söylemişti bize zaten ameliyat yerim kalça değil kalça kemiğinin olduğu yer
emel16 Naz1404 ilk doğumunuz mı? İlk ise bende sizin doktorunuzun söylediğini tuhaf buldum, kontrol etmeden nasıl böyle bişeye karar verir? Çatınız normal doğuma müsait mi değil mi bakmadan etmeden nasıl böyle bişe söyleyebilir anlamadım