daha birkaç gün önce yaşadım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ çatı muayenesi diye gözümü korkuttu tüm çevrem. acılı bişey yok kanaman olur vs vs. o kafayla gittim ve kendimi duyduklarımdan dolayı çok kastım. doktorum da tam dediğiniz gibi sen bide normal doğurmayı düşünüyosun dedi. iki parmağa bu tepkiyi veriyorsan 10 cm bebeğinin kafası ordan nasıl çıkacak dedi. modumun içine etti yani. şu an ciddi ciddi sezaryen düşünüyorum. halbuki yürüyüş hareket çok dikkat ettim doğuma hazırlık diye. ödem sorunum yok, kilo sorunum yok, sadece karnım büyüdü gebelikte. dedim süper vajinal doğuma hazırım. son anda her sey allak bullak oldu. insanlar da ve bazen doktorlar da çok düşüncesiz olabiliyorlar. doğuma yakın psikolojimiz çok kırılgan hale geliyor. sen doktorun ağzının içine bakıyosun bana moral versin güç versin diye o çat diye her seyi altüst edebiliyor. en son benim çok modum düşünce çatıyı tekrarlayalım öyle konuşalım dedi. yarın yeniden olucam muayene inşallah daha rahat şekilde atlatırım. tamamen psikolojik kendini sıkıyosun o anda ve acı hissediyosun yoksa cidden çok basit bi işlem.