Busraoztas Ben kan tüm sayım verdim dün salı gidicem işte ozmn nasıl oluyor bilginiz varmı doktora goruncem nst sonra sonuçlarla anestezi doktoruna mi gidicm
Busmer Busraoztas Ben nst çekildim EKG çekildim kan verdim sonra anestezi uzmani baktı sonuçlara uygun gördü doktora götürdüm verdiği kağıdı soyledigim günde yapalım herhangi bir sorun yok dedi
Busraoztas Busmer amin canım rabbim seninlinide saglkkla almayı nasip etsin sezeryan sonrası bide o ilk kalkis bide onu dusunuyor insn ya
Busraoztas Ya bide karnından çok Cat cut ses geliyor sizdede varmı yaşayan varmı yaa ilk gebelgmde yktu
Ahmerrr Busmer sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah benimde haftaya perşembe aynıduyguları yaşıyorum 2. Bebeğim 🫠🥰
Busraoztas Ahmerrr amin ya sende sağlıkla al canım sende durumlar nasıl kaçıncı haftada planladı doktorun kilosu fln
Ahmerrr Busraoztas 34.haftada sancilqrim başladı benim nidicard kullanıyorum bir gün yatış yapıldı prensesim biraz yaramaz heralde sabirsiz davranıyor bize kalsa 2 ocakta gelsin istiyoruz ama nasip sağlıkla gelsinlerde hayırlısıyla.kilosu 3.250gr birkacgun önce
yeni_anne2 sacmalamakizim hadiii gözün aydın olsun inşallah Rabbım saglıklla büyütmeyi nasıp etsin inşallah 😊🌸🤲
Busraoztas Busmer ay çok sevindim Allah analı babalı büyütsün nasıl oldu kolay geçmiştir insllh ameliytn kaç kilo doğdu
Busmer Busraoztas çok teşekkür ederim sandığım kadar kotu olmadı çok şükür doktorun söylediği kilodan da farklı çıktı 3600 doğdu oğlum doktor 3100 demisti
Busraoztas Busmer ya doktorda güven yok devletemtemi yaptın doğumu evet cihazlar kötü ya demekki valla ekranı zor görüyorlar zaten maşallah suphanallah Allah’ım benide kurtarsin insllh ya çok korkuyom bu sefer ikinci de insan korkuyormus sezeryandan.
Busmer Busraoztas herhalde göremedi doktor tam devlette yaptım ama çok memnun kaldım herkes çok ilgili Allah’ım dizide sağlıcakla kurtarsın inşallah 🥰
Defne2218 sacmalamakizim yaaa😍😍 iyimisiniz çok sevşndim atlattınız darısı bize inşallah sezeryan nasıl geçti genel mi spinalmi oldunuz bize de cesaret verin