Defne2218 Valla size cesaret vreecek olan en son kişiyim diyebilirim, çünkü 160 nabızla spinal sezaryen oldum, önce biraz zor ve stresliydi sonrası su gibi geçti, ameliyattan hiç bir şey anlamadım bile meğerse doktor bebeği çıkarıyormuş haberim yok, sonra heyecan yapmamam için sakinleştirici verdiler geçti gitti çok şükür. 😍 Darısı isteyen bekleyenlerin başına inşallah, sağlıkla kucağınıza alın. 😍