myavocado 2zannelerii ben de 15-16. haftalardan itibaren, doğuma 4-5gun kalmaya dek bebek aspirini kullanmıştım. Ben 36 yaşında olduğum için, pıhtılaşma riski olmasın diye veriyoruz demişti doktorum, bunun dışında bir aciklama yapmamıştı
2zannelerii myavocado hayırlısı ne yapalım alalım verdiyse vardır bir bildiği diyeceğim başka da bir şey diyemiyorum valla 😁ikiz gebelik olduğundan dolayı mı verdi kolay kan dolaşımı olsun diye öyle düşünüyorum
myavocado 2zannelerii muhtemelen ondan verdi, ikiz gebelik, 35 yaş üstü gebelik filan bunlarda hep duyduğum aspirin kullandırıyorlar
irem-16 @2zannelerii korkma canım bana da verdi doktorum benim de ilk gebeliğim. Hiçbir sıkıntı problem olmamasına rağmen önlem amaçlı verdi ve coraspin kullanıyorum. 26 haftalık hamileyim. Kendisi de söyledi zaten hiçbir sıkıntı yok sadece önlem amaçlı veriyorz dedi
Semiha_k Ben de 14. hafta detaylı ultrasondan beri kullanıyorum. Damarda basınç olduğu için preeklempsi ve bebekte gelişim geriliğini önlemek için verdi doktorum. Öncesinde ara ara tansiyon problemim oluyordu şu an daha iyi hissediyorum. Doktorunuz önerdiyse mutlaka kullanın.
1201 Şuana kadar bı zararı olmadı kanımda bir şey yüksek çıkıyor benim o yüzden verdi size niye verdi@“2zannelerii”#p35033489
kbsoysal 2zannelerii bana da detaylı ultrason sonucu coraspirin verdi, bebeği besleyen damarlarda kan akışı azdı. Kanı sulandırsın bebek iyi beslensin gelişsin dedi bana 🙃
myavocado 2zannelerii yok ikizmis ya onu demek istedim, yani ikiz gebelik veya 35 yaş üstü gebelik gibi durumlar olduğunda kullandırıyorum demişti doktorum ondan dedim. Benim 36 yaş olduğu için verilmişti, sizin de ikiz olduğundan demek istedim.
Glr95 2zannelerii canım bende coraspin kullanıyorum şuan hatta ilaca 1 ay gec başladım diye doktor bana kızmıştı ben ilk hamileligimde tansiyonum biraz yükseliyordu bunda da olur diye başından beri önlem amaçlı verdiler bende kullanmak istemedim korktum felan ama gerek yokmuş hiç Bi zararı yok zaten problem görseler vermezler ikinci hamileligim de verme sebebi eğer bunda da tansiyon artışı olursa beyine kan pihtisi atmasın diye verildi beyne kan pıhtısı atması çok riskli Bi durum o yüzden kullanıyorum şuan da hersey bebeklerimiz için