2zannelerii Ben ikiz bebişlere hamileyim dün detayla ultrasona gittim doktor bana asprin yazdı siz kulanıyormusunuz 🤷♀️
Cbkszn 2zannelerii kan sulandırıcı olarak kullandırıyorlar bende kullanmıştım sonra 12 haftada bıraktım kullanmak istemiyorum artık dedim
2zannelerii Balbebek012 ya valla bilmiyorum kullansan daha iyi dedi bende teredüte kaldım almak istemedim int araştrdım bebeğin gelişimini geciktirmesinde kullanılıyormuş
Elif_dzgn 2zannelerii bebeğini besleyen damarların ince gözüktüyse damarların da tıkanıklık olmasın diye vermiştir bende 32.haftama kadar kullandım ayrtıntılı ultrason sonucu vermişti
isimsizdir 2zannelerii kan sulandırıcı içindir annem kullanır ama gebelikte ilkez duydum fazla kullanımı hatta zararlı diye biliyorum vede bebek var başka doktora da sor istersen
Gulcinipek 2zannelerii bebekler daha iyi beslensin diyedir , aspirin kan sulandırıcı olarak kullanılıyor gebelik de bende kullanıyorum
2zannelerii Yazmelegi_ bana öyle bir şey söylemedi hata herşey gayet güzel gidiyor hiç bir sıkıntı yok dedi
Gulcinipek 2zannelerii yok kuzum hiçbir sorun yaşamadım hatta kullanan çok gebe var herkes faydasını görmüştür , için rahat olsun dr dediği şekilde kullan yeter 😊