myavocado 2zannelerii yok ikizmis ya onu demek istedim, yani ikiz gebelik veya 35 yaş üstü gebelik gibi durumlar olduğunda kullandırıyorum demişti doktorum ondan dedim. Benim 36 yaş olduğu için verilmişti, sizin de ikiz olduğundan demek istedim.