Ela3466 aynı şey bana oldu 14 haftada kız dediler çok sevinmiştim 3.kızım olacaktı kız çocuğunu ayrı severim diye ama eşim tüh erkek değil iş deyince inanılmaz moralim bozulmuştu üzülmüştüm sonra 21de başka doktor erkek diyince eşim de bende şok bu sefer de sevienemedin mi dedim ona belli değil ki kız mı erkek mi anlamadım dedi ay ben iki haftadıe bir takmışım kafayı yemek üzereyim detaylıyı beklemekten halbuki kız dediklerinden mutlu klmıstum ay saçma çevre baskısı yüzünden eşimin babaannesi bile bu da erkek olsun iki kızın var diye diye vs şimdi bende erkek mi istiyorum diyorum o kadar berbat halde ki kafam uyuz oldum ya 🤣 çocuğuma haksızlık mı ediyorum diye kendimi yiyorum.